شبرنگ صادراتی

شبرنگ یا شقترنگ نوعی شلیل است که رنگ قرمز روشنی دارد و به رد گلد - Red Gold نیز معروف است چون پوست میوه قرمز و گوشت آن زرد است. پوستی بدون کرک دارد برای درمان و پیش‌گیری از گرمازدگی و در کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی بسیار مفید است همچنین شلیل شبرنگ بازده‌ای بالایی نیز دارد و درخت آن سریع رشد می‌کند.

از دیگر خواص شلیل شبرنگ می‌توان به خاصیت آنتی اکسیدانی قوی این میوه تابستانی اشاره کرد، همچنین از بهترین میان وعده ها در روران بارداری و شیردهی است.

شلیل علاوه بر خوش طعم بودن بسیار خوش هضم نیز هست و برای دستگاه گوارش مفید است. شلیل شبرنگ همچنین دارای فیبر نیز هست و در کنار خاصیت ملین بودنش میوه ای مناسب برای درمان بیماری یبوست است.

ایران چهارمین تولید کننده عمده شلیل و هلو در دنیا می‌باشد و استان مازندران بیشترین شلیل شبرنگ کشور را تولید می‌کند.

خریداران شلیل شبرنگ ایران معمولاً از کشورهای روسیه – عراق – افغانستان – پاکستان – ترکیه – تایلند – هند – کشورهای اروپایی و کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند.

کیفیت و طعم شبرنگ های ایران سبب شده تا این محصول کشاورزی کشورمان پیوسته مشتریان خارجی خود را در هر شرایطی داشته باشد.

شرکت هیرا با سابقه و تجربه در امر صادرات شلیل شبرنگ از ایران به خارج از کشور قابلیت تهیه محصول(شبرنگ) – اخذ گواهی های لازم – انجام تشریفات گمرکی و حمل هوایی شلیل شبرنگ تا کشور و مقصد مورد نظر را دارد.

خوشنامی هیرا در امر صادرات میوه باعث اعتماد و اطمینان تاجران و صادرکنندگان شبرنگ به مجموعه ماست. حتی اگر شما توانایی تهیه شبرنگ را نداشته باشید و تنها مشتری خارجی برای آن دارید شرکت هیرا قادر است شلیل شبرنگ با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را برای امر صادرات شما فراهم کند.